Pages

szerda, szeptember 2

Nordén Áirlönd



Egy éve kb hogy elmentem 1hónapra Észak Irországba :)
Nem is tudom, hogy hogy jutott eszembe, de olyan jó volt vissza emlékezni :) Olyan jó dolgom volt...olyan jó volt látni új dolgokat, ismerkedni új emberekkel, tanulni mi az élet és hogy milyenek az emberek... Volt hogy sirtam magányomban, nevettem boldogsagomban :) Volt ott minden! De arra is emlékszem, hogy nem imádkoztam olyan hittel, mint akkor. És az volt a csodálatos, hogy bizonyos voltam arról, hogy az Ő akarata volt, hogy kimenjek oda dolgozni (gyerekekkel) Szóval, most is erre a bizonyosságra várok :)
Szóval...elmennék még egyszer!:D Na, de egyelőre csak Váradra megyek jövő héten :) Hogy miért?
Nah, az titok :D

2 megjegyzés:

  1. hat... a kep eleg erdekes :)
    olyan mintha bevasaroltal volna blaupunkt-os cuccokbol. de sehol egy blaupunkt-os zacsi ;)
    maskor meg mintha kilakoltattak volna... s megis boldogan nezel elore... mert latod a kovetkezo lepest.
    de a legjobb, hogy az irasodbol arad a boldog NEXT, es annal boldogabb pillanat nincs mint amikor hittel tudsz ralepni a NEXT-re.
    ugye nem baj ha elvezem olvasni a szereny vagyok-odat ;)

    VálaszTörlés
  2. :) Köszi a kommentet!
    A kép Skociában készült, épp vásárlás után voltunk (azok Primárkban zacsik!) és nagy várakozásban voltam..
    Örülök hogy olvasod szerény és jópofa oldalamat! :D

    VálaszTörlés