Pages

szerda, szeptember 9

Kedvesség

Mennyire számít egy mosoly, egy kedves szó... az embert manapság ez lenyűgözi...mivel talán ritka látni egy idegent aki kedves.

Hétfőn Váradra kellett utaznom. A reggeli 7.30-assal akartam indulni, de nem értem el, így a legjobb megoldásnak azt láttam, ha Kolozsvárig megyek vonattal, onnan meg vmi járattal felmegyek Váradra. Kicsit elkeseredtem, hogy ÁKCSELERÁTTAL kell utaznom, mert az olyan piszkos..de Isten az egész hosszú vonatból a legszebb-legmodernebb fülkébe helyezett!!!! Hihetetlennek tűnt, mert az egész vonat olyan lerobbant volt,és a nekem kirendelt hely olyan volt mint az INTERSZITI vonat..
Hihetetlen élmeny!
Aztán, 4nénivel ismerkedhettem meg a vonaton, akiknek segíthettem a csomag rendezésben (tevés-vevésben) amiért ők nagyon hálásak voltak, és nem is egyszer köszönték meg. Nem dicsekvésképpen mondom el!de milyen kár hogy az emberek így csodálkoznak ha valaki segít rajtuk... ez szomorú.
Örültem, hogy Isten felhasznált és hasznos lehettem abban a pár órában :) Szó került a vallásomról és megtudták hogy magyar vagyok..és utána is csak dicsértek és köszöntgették nekem.. pedig csak kedves voltam, semmi mást nem tettem...

Amikor Istenre nézek, amikor Őrá figyelek, használni tud!:) ennél többet mit is kérhetnék??
:)

Boldog vagyok!!!

1 megjegyzés:

  1. Sajnos oda jutott a vilag,most mar azon csodalkozunk ha valaki segitokesz s nem forditva.

    VálaszTörlés