Pages

péntek, szeptember 18

7 lényegtelen dolog ...

Bocsánatot kérek, hogy ilyen sokára tartott ezt megírni:)

1. Lényegtelen, hogy mennyit kell várni valakire, mindig akad vmi gondolatom amin elcsámcsogok addig és eltelik hamar az idő.
2. Lényegtelen, hogy hogy korrog a gyomrom, ha nem érzem magam jól lelkileg, nem tudok, nem akarok enni.
3. Lényegtelen hány ember vesz körül, ha nincs meg az akihez valahogy kötődni tudok, tök' magányosan fogom érezni magam...
4. Lényegtelen, hogy kivel veszem össze, utánna sirhatnékom van...
5. Lényegtelen, hogy mennyi kaja után jön egy Pizza, annak mindig akad hely a "raktárban" ...
6. Lényegtelen, hogy mennyire kivánatos egy torta, nekem akkor sem kell, inkább egy tábla csoki mint torta vagy süti :D
7. Lényegtelen, hogy milyen formátumban, de MENNIE KELL a zenének (vagy csak a fejemben, vagy hangosan, vagy fülesben...Bárhogy! Nélküle nem tudok meglenni...)


...tényleg nehéz ez a megfogalmazás...
Ha elolvastad és nincs még ilyened, lógsz nekem!:D
mi? csak én kínlódjak???(Előre is köszi!)

Nem tudom, ha volt amit nem tudtatok eddig rólam...lehetséges, hogy még irok...ha lesz időm.

2 megjegyzés:

  1. Köszi, Ildikó! Úgy tűnik, elég jól ismerlek, de azért vannak még felfedeznivalók benned is :)

    VálaszTörlés
  2. Na, én innen egy csomót nem tudtam:)

    VálaszTörlés