Pages

kedd, szeptember 15

Itthon (II.rész)


Múlt hétfő reggel indultam útnak Várad fele, tegnap meg haza is jöttem. 1hetet töltöttem ott. Igen fontos dolgot kellett tennem...
Most hogy itthon vagyok, kicsit hiányzik is Várad, de nem kell sokat szenvednem, mert kb 2hét múlva megyek vissza. -tanulni fogok az Emanuel Egyetemen :) Hogy miért pont Váradon? Hogy miért tanulni megyek? Miért pont most???
Hát, én is ezeket kérdeztem az Úrtól, mert nekem eszem ágában sem volt ez az út. Nem tudom miért gondolja azt az Úr hogy én erre képes vagyok, nem tudom, hogy miért lát ő annyira erősnek, hogy én majd legyőzőm a honvágyat, hogy csak itt tudom hagyni a barátaimat... Nem tudom... Nem is vagyok rá képes, de ha az Úr vezet, adni fog majd erőt mindenre!

Most megyek, mert pakolnom kell, elő kell készitteni mindent, meg kell tervezni a dolgokat-mire lesz szükségem, mire nem:))) húúúú

Kérlek imádkozzatok értem... hogy tudjam megtenni azt amit az Úr kiván tőlem!

6 megjegyzés:

  1. na ez igen...jó tanulást neked!Ha az Urral mész akkor minden rendben és minden jó lesz én ezt hiszem!!Imádkozok érted!:)

    VálaszTörlés
  2. na, ez aztán meglepetés, Ildikó. Imádkozom én is.

    VálaszTörlés
  3. the brave one :) csodalom azokat akik kepesek jo messzire menni az otthontol. de aki utra pakolt teged az vegig melletted lesz es ad erot mindenhez...
    amugy ha majd nagyon unatkozol (amit ketlek), csak szolj nekem, mert en profi modon tudok mar unatkozni :)
    sok erot a tanulashoz. szoval akkor hamarosan milyen is leszel? jopofa, szereny es wise, ugye? ;)

    VálaszTörlés
  4. jópofa, szerény és egy icirit-picirit bölcsebb (is talán) :)))
    Köszönöm a bátorittásokat, az imákat!
    :)

    VálaszTörlés