Pages

hétfő, augusztus 31

Egy kis +

-
-
Hat, nem sokat meseltem en a Zene7rol, ugye?:)
Hat, most egy kicsit maskent is telt ez a het, mint az elozo taborozasok. Elso sorban uj hangszert valasztottam, a gitart. Nagyon kezdo vagyok, csak epp egy par akordot tudok lefogni *C/D/D7/G/G7/E/e/H7/A/A7/a ...a tobbit nem tudom meg:D no, aztan sokat kellett gyakorolnom, de olykor elbatortalanodtam, de volt ki batoritson (Aniko) :)
Rajottem, olyan keveset tudok en a zene elmeletbol....... :(
Aztan van amit banok, megpedig, hogy nem szantam tobb idot a Biblia olvasasra.. es az esti alkalmakon neha annyira faradt voltam, hogy nem tudtam sokat megjegyezni a temabol. Pedig nagyon klassz temak voltak -a Zsoltarokbol volt nehany igeresz minden napra. De az en mulasztasom miatt, most csak az emlekek kozott kotoraszok, ahelyett hogy egy noteszbol keresnem ki:)
Nos, itt egy par extra kep is...

Komoly gyakorlasok :)






Ennyire nevetsegesen jatszom??? :)




Enekelgettunk is...


?Szingli csajok???? :))))


"Szia Ildi!" :) (Boroka es Moni)


Berni, Aniko, Boro es Moni :)








Gyonyoru de makacs"nem akarok elegni!!" tabortuz :)))


A lelkes eneklo csoport :)))


;)) Helga szineszkedik :D :)


Tanaraink szerepelnek :)


Csoportkep. Mindenki latszik. Ugye?:D


Puszit mindenkinek!! :)


Kb ennyi...

2 megjegyzés:

  1. én nem látszom a csoportképen:P

    VálaszTörlés
  2. hogy lehet, hogy én sem látszom a csoportképen?

    külön köszi az extra Borókás képeket!

    VálaszTörlés