Pages

szombat, augusztus 15

6unk 1masra :)



Milyen erdekes hogy ahogy a fizikaban egy test hatast gyakorol egy masik testre, ugy az emberek is hatnak egymasra.
A legszebb pelda, ha pozitivan hatnak egymasra az emberek, a Baratok:)
Halat adok az Urnak, hogy vannak ilyen barataim, akikkel ha idot toltok, nem csak feltoltodok, de megerosodok. Jo hatassal vannak ram!:)
Elgondolkodtam, hogy vannak barataink, akikrol nem is gondolnank, hogy milyen hatassal is vagyunk rajuk...es miattunk az emberekbol kihozhatunk valami jot vagy eppenseggel rosszat. Peldaul, egyszer valaki nagyon megkritizalt,hat en a kerules mellett meg haragudni is tudtam ra...es idovel csak rosszabb lesz ez bennem ha az a szemely nem valtozik meg ebbol:) eddig meg nem nagyon mutatta a valtozasnak a jelet:D de nah...
Boroka annyira aranyos, eszre vettem hogy neha utanoz engem:) Vagyis na, a gyerekek altalaban utanozzak a tobbi gyerekeket:D khm..ize, felnotteket:D Es ezzel is igazolodik az, hogy hatunk nem csak felnottekre, hanem gyerekekre. Ez olyan egesszen csodalatos:)

Szoval, nagyon halas vagyok Baratnoimert!!!:*

3 megjegyzés:

  1. Kriszta, mit koszonod, lehet pont rolad beszel, amikor arrol ir, h nem n mutatta a valtozasnak jelet...:P:P vagy lehet pont rolam....??:P:P

    VálaszTörlés
  2. O, persze Lea!:))) Pont rolad beszelek :D Az illeto nem olvassa a bloggomat... :)Ti a jo baratok koze tartoztok akik mellett feltoltodom.
    Ugy h Kriszta, szivesen!:)

    VálaszTörlés