Pages

hétfő, augusztus 17

Durva

Hat, szombat este boldogan chatteltem Anikoval, egy kedves baratnommel, es hirtelen megszakadt a beszelgetes. Telefonon mondta, h kitessekelte ot a yahoo es nem tud visszacsatlakozni-sem emailre, sem chattre. Okoskodva mondtam neki, h valoszinu nem jo az internet jele, es azert nem megy. De erositette, hogy mas minden megy neki csak a yahoo nem... es arra gyanakszik, h valaki feltorhette az emailt. Hat, en igy is csak a nett sebessegere gyanakodtam...
Vasarnap delben, megakartam nezni az emailom, es irni akartam 1 igen fontos levelet. Beirom a nevem, a passw-t, es kiirja: INVALID ID or PASSW ... na, gondoltam magamban, lassabban, ovatosabban irjam be az adatokat, mert mindig csak kapkodok. De rajottem a 10ik probalkozas utan, h nem kapkodasrol volt szo...tenyleg valaki feltorthette!!! Ugy bosszankodtam, majdnem sirtam..kepzelhetitek, oda minden email, oda minden adat es cim! :( Nagyon nagyon buslakodtam...aztan eszembe jutott h van meg egy yahoos cimem. Boldogan hasznaltam azt maig, mert MA azzal is ugyanaz tortent... Ez mar DURVA! szoval, azt mondtam, tobbet nem kell yahoo, ha ennyire konnyen feltorheto. Amugy, probalkoztam ugy, h irok "magamnak" emailt. Visszakuldte, azzal a magyarazattal h : the email HAS BEEN DISCONTUNED OR DISABLED ...

Orulnek, ha kedves barataim, megadnatok ujbol a cimeteket, mert semmim sincs... oda lett "macika18" :((((((
az uj cimem: ildybv@freemail.hu
Remenykedem, h ezt nem torik fel.

Jah, ti ugyeljetek, vigyazzatok!!

3 megjegyzés:

  1. valoszinuleg valami virus altal csinaltak, amugy mar par napja mind kapok messzengeren peldaul monatol valami linket, es az is biztos virus. Sajnalom...

    VálaszTörlés
  2. Hat:( meglehet...csak fura, h nekem 2emailem is odalett, es masnak ez emailje mukodik..:(

    VálaszTörlés
  3. vagy az is lehet, h egyszeruen szerver hiba, hatha visszaall nemsokara a rend, es ujra tudod hasznalni...

    VálaszTörlés