Pages

hétfő, augusztus 24

Kettesbe a gondolatokkal

Miert is vannak a nehezsegek?
Tegnap azzal batoritottam egy ifitagot, hogy minden fajdalom-nem csak fizikai, azert adatik, hogy megerositsen minket! Ezt nagy hittel mondtam! ..de biza, ma mar ketelkedem... sokszor csak mondom mondom a nagy bolcs szavakat, es nem vagyok kepes meg magamon se alkalmazni!
Nem fizikai fajdalom er engem, hanem lelki.
Faj az, hogy nem veszem sajat magamat komolyan!
Faj az is, hogy az emberek ugy elnek, h nem veszik komolyan a mas fajdalmat...pedig igen is tudnak rola, de ugyis a sajat elgondolasuk megis fontosabb!
Faj az, hogy tehetetlen vagyok edesapam megtereseben!!
Faj az, hogy a szeretet konnyen atvaltozik utalatta!

Es akkor ne busuljak en ezek miatt??:) Mikor kicsi voltam, azt tanitottak, ne busuljak, busuljon a LO mert azert van neki akkora feje... hat, azt hiszem most ketten fogunk busulni..a lo is meg en is...

1 megjegyzés:

  1. ezt a lovas mondást még sosem hallottam :))
    nem is lenne rossz, ha átpasszolható lenne a fájdalom, pl. eeeeeeeeeegy lóra!

    VálaszTörlés