Pages

szombat, augusztus 29

Green-ben

Hat, iden ma voltam eloszor a "zoldbe" :))) azaz kicsit napozni, flekkenezni
Tegnap szoba jott, hogy na mi volna egy kicsit elvezni a szombati napot a friss levegon, es igen lelkes lettem, mert nem igen ert engem a nap ezen a nyaron-nem tudom, de se kirandulni nem voltam, sem napozni...hat, eltelt biza a nyar.
Itt a nyakunkon a Szeptember:D

Hat, en nem tudom, de ugy telnek a napok, a hetek...nem is jon h ehidjem, h mar Szeptember...mindjart itt a Karacsony-vagyis a masik GREEN ;))

Tegnap az ifin egy erdekes temat vitattunk tobb ideig: a hivo es nemhivo parocskak. Egy fiu tolunk az ifibol,azt allitotta, h mindenkiben csalodott, mert manapsag mindenki fogja a masik kezet, pusziloznak, meg stb...csak eppen abban kulonboznek a nemhivoktol(edesapam szereti azt mondani magarol is h o FOLDI- szoval, a Foldiektol :D)h nem fekszenek le... MINDENKI kezen fogva jar es puszilozik???
Hat itten volt vita, volt aki egyet ertett, volt aki nem.
Aztan en bolcsen rakerdeztem, hogy ugyan kit latott a srac, hogy epp ennyire csalodott.. Jott is az altalanositott valasz, hogy o MINDENKIT latott!
No, de en erre az altalanosittasra reagaltam: Engem nem lattal!
De jott is a bolcs valasza: Jo, jo! Neked nincs is baratod!
... -itt epp esesben volt az allam...
Ennyi arrol, hogy en maskor hozza szoljak a temakhoz:D Mert meg ki is kapok kovetkezokor...szoval, jobb felni:D
Mert en azt vartam, hogy beismerje, hogy nem ismer mindenkit, nem tudhatja ki hogyan reagal a dolgokra. Szoval bebizonyitotta, a fiuk mindig azt gondojak, hogy ok mindent tudnak. :) -a szerelem, a parkapcsolatok is Green temak, azaz Forever Green temak:D


Csupa csupa ZOLD!:)

2 megjegyzés:

  1. de neked jól áll a green, Ildikó:)
    főleg az a csíkos zoknid, amilyenből lila is van, tudod...:))

    VálaszTörlés