Pages

hétfő, június 1

Mosoly

Már megint hamar eltelt ez a hétvége:)
Azt javasolják egyesek, hogy maradj meg optimistának, és inkább arra nézz, hogy mid van, nem, hogy mid nincs... de tényleg nincs már hétvége:)))De majd lesz 5nap mulva!:D
Tegnap jó volt újra látni a fiatalokat, főleg akivel csak telefonon beszéltünk még, mint pl Dalmával :) Ő tanacsolt engem, hogy vegyem ki bátran Mókust a ketrecből, és azt a csodás szombati napot vele töltöttem a városban, és a parkban!Irtam erről bejegyzést, de nem irtam, hogy kivel volt olyan jó dolgom!!:) Egy csomot nevettünk, ettünk, és addig sétáltunk, hogy amikor a parkba értünk, leültünk, és egyszerűen nem biiirtunk felállni...mint 2kis vénasszony:)))))))) Azán a tegnap is egy csomót nevetgéltünk:)ez nekem úgy erőt ad...és reményt, hogy nem felejtettek el engem a barátaim...
:)
Nagyon jó volt az ige is a tegnap...nagyon bátorittó és felemelő volt... áh, kár h nem minden nap vasárnap...
Ezek a képek a múlt hétvégén készültek a Hragitai Táborban.
Csak szombatra mentem ki, kicsit kikapcsolodni, és találkozni kedves barataimmal :)
Adináék énekeltek amikor én épp beléptem a kápolnába...nincs szavam leirni, hogy milyen jó érzés fogott el:)
Hát talán ez volt a legvidámabb táborozási napom Zsikével...úgy éreztem magam ott, mint régen... és persze Zsikével aztán mi mindenen röhögtünk...mint régen!:) Ej, de hiányzik nekem a régi szép idők...


A 'Gangszterok' a házban... :))))


Volt ugra-bugra is ... ej, de sokat nevettünk mi itt :)))


Megbarátkoztunk újból... a kis dréga... :) Hogy megnőtt!! És micsa szövege van a kis angyalnak... :))) Sokat változott mióta nem láttam...!:D




Köszönöm Zsike a sok nevetést, és az együtt töltött időt!:) Meg kellene még ismételni... :D

Majd még mutatok képeket, csak egyenként másolja be és mindig a lap tetejére és most nincs erre időm:)
de majd ...
:)

2 megjegyzés:

  1. olyan jo amikor mosolygos vagy!!orulok neked!puszillak

    VálaszTörlés
  2. nekünk is külön fénypont volt a te ottléted szombaton...

    VálaszTörlés