Pages

csütörtök, június 25

Beletorodtem...

beletorodtem, hogy minden este pakolni kell es dolgozni kell menni. Nem szoktam meg.. csak beletorodtem.
Faj viszont az, hogy a fonokok-kicsik es nagyon, nem nezik a munkasok oromeit es banatait. A hirnevuk a fontos. Egyszeruen undoritto hogy mindig csak "megtobbet-megtobbet" hangzik el kialtasaikban, es ha orulnek is a vegeredmenynek, "megtobbet"-tel koszonik meg.-lehet csak ennyire redukalodott a szotaruk..
Nem tudom miert, de ez engem nem motival!
Nagyon elkeseredtem, hogy oszinten bevaljam, mert holnap es holnap utan nem hajnali 3.30kor fogok haza erni, mint ahogy szoktam, hanem 6kor!na, ez engem nagyon bosszant. mert olyasmit kell bepotolni, ami nem is a mi hibank!! De ez nem szamit, az ora az ora..es ez is azert mert "vki" haza kuldott munka idoszak alatt...es ezert miert vagyunk mi hibasak? jah, de rendesek voltak: megkerdeztek, nem-e akarunk szombaton jonni 5orat dolgozni??hm...haaat...NEM!:D

Zarom soraim...
...beletorodve...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése