Pages

vasárnap, június 28

Ejnye nekem!


Kialts hozzam, es valaszolok, hatalmas es megfoghatatlan dolgokat jelentek ki neked, amelyekrol nem tudhatsz!

Jeremias 33:3

Ez volt az elso igevers amit az egyik megvett konyvben olvastam... milyen hatalmas igeret! :)
Hat, azt vettem eszre, hogy az imadkozas teren (is) rosszul allok. Nagyon azt akarom, hogy valtozzanak a dolgok bennem!!!
Annyi gondolat megy at a fejemben, es keptelen vagyok tovabb irni...
A lenyeg a lenyeg: szoval, az imadkozas az egyszeruen engedelmeskedes, es ez most a celom: engedelmeskedni neki! de olyan nehez amikor jon egyik kisertes es jon egy masik...
Nagyon bunos ember vagyok!!!!:( Szornynek erzem magam ...
Visszagondoltam az elmult hetre, es probaltam 1 olyan dologra gondolni, amiert boldog lennek, hogy megtettem, valamilyen pozitiv cselekedetre... DE egyetlen egy cselekedetem sem volt jo szandeku, egyetlen egy szavam sem volt szelid...es sorolhatnam. Goromba voltam es onzo a heten, haragudtam ertelmetlen dolgokert, turelmetlenkedtem, bosszankodtam, es elbuktam a kisertesekben... Ha most szamon kerne az Ur...nem tudnam hova tenni magam a szegyentol!
Es megis ad az Ur egy ujjabb hetet...kegyelem, ugye?:)
Aldott hetet mindenkinek!

ps. Kriszta, beallok en is a jatekba. A heten megirom:)

5 megjegyzés:

  1. Hat eppen ez a kegyelem hogy meglathatjuk a helytelent,javithatunk.

    VálaszTörlés
  2. Tehát te is az Isten ígéreteinek kincses tárházát olvasod:P. Én is. Ez volt a mai ige.
    Isten előtt kedves az amikor egy ember szigorú önmagához és bátorítlak. Meglátja ő benned azt a jót is amit te nem:) Milyen is lenne az ha úgy éreznénk magunkat, hogy Isten most gyönyörködik bennünk? Akkor szerintem már az olyan arrogáns lenne előtte. Imádkozom érted drága Ildikó. Szeretettel gondolok rád:*

    VálaszTörlés
  3. a kereszteny elet csakis kegyelemrol szol. puszi neked kedves :)

    VálaszTörlés
  4. én is sokszor érzem így magam.
    és úgy örülök, amikor valaki így "megvallja" azt, hogy miben szenved. nem azért örvendek, mert próbában, kísértésben van, hanem azért, mert így is tudhatom, hogy hogy van... mert lehet ha csak megkérdezném, akkor azt mondaná, hogy: "jól." és ennyi.
    Köszönöm én is az őszinte bejegyzést. És várom a játékot, hogy megírd.
    Többször eszembe jut az, amikor itt voltál nálunk:) mindig feldobtad a hangulatot:D

    VálaszTörlés