Pages

csütörtök, június 18

Tatoo

Ez nem egy bapti tema :D

Valaki azt kerdezte tolem, hogy miert nem szabad a hivoknek tetkokat csinaltatni a testukon...
Haaat, azonkivul, hogy a testunk a Szentlelek temploma, nem tudtam akkor mast mondani. Aztan abba is maradt a beszelgetes.
Van egy olyan, hogy valaki azert akarhatja azt, mert nincs mi mas betoltse, es ugy erzi a tetko megteszi.
Nem tudom egesz biztosan, hogy honnan indult el, de tudom, hogy vannak olyan helyek, ahol a tetko keszittese kozben imakat mondanak, es szellemi hattere van a tetovalasnak. A szemely akin elvegezik a tetkot azzal a szellemmel megy tovabb...brrr...ez ilyeszto!
Na de akkor ez minden egyes tetko keszittesre vonatkozik?
Ahogy a tetkok utan neztem, raakadtam nagyon szep rajzokra...nagyon ugyes muveszek ezek... Szeretek rajzolni, es tenyleg nagyon szep rajzokat keszittenek!!De azert, egesz eletre elkotelezni magad egy rajz mellett??
...en nem biztos hogy meg szeretnem 40eves koromba is azt a rajzot... :P
En szeretek rajzolni testre is, es gyonyoru rajzokat lehet festeni ugy hogy nem kell hiaba szenvedni a tuszurkalasokat:)
Tehat minek tetko egesz eletre, amikor lehet rajzoltatni valami egesz szepet es akkor mosod le amikor akarod:D Nem??




2 megjegyzés:

  1. Nem.Ha tiszteletben tartod ISTEN AKARATAT,
    Testeteket a holt emberért meg ne hasogassátok, se égetéssel magatokat meg ne bélyegezzétek. Én vagyok az Ur.III.MOZES 19:28


    Leviticul 19:28 Să nu vă faceţi tăieturi în carne pentru un mort, şi să nu vă faceţi slove săpate pe voi. Eu sunt Domnul.

    VálaszTörlés
  2. En is eppen a heten gondolkoztam ezen a teman. Van a csoportomban egy anyuka aki tetkokat keszit mostanaban, ugy egy feleve. O maga amugy muvesz. Es raadasul baptista gyulibe jar. Kivancsi vagyok a Bibliaban mit ir a tetkokrol.

    VálaszTörlés