Pages

szombat, június 27

Minden jo ha a vege ...jo

vagy

Minden jo ha a dolgok vegere er az ember:)))
Hat, elteltek a napok, a het vegere ertem, es mondhatom boldogabb vagyok, mint 3nappal ezelott!:) Elteltek a bepotolni valo orak, es vegre szombat van...ezen a hetvegen nem talizok senkivel...de kaaar... de van itthon boven dolog (de kaaar) :P
Reg nem meseltem Mokusrol-az en kis Mokusom (a tengeri malackam) csak olyan felos mint eddig (de nagyon aranyos!) Elvittem a dokihoz a heten, es sajnos ugy nez ki ilyen felos marad...engedi persze hogy kivegyem, de minden zajra hirtelen mozdulatokat tesz...egy par nappal ezelott leszokott az olembol, es aaaalig tudtam megfogni. Szerencsere tesom a szobaba volt es segitett elkapni a kis huncutot. Na, nincs mar becsulete...most mikor kiveszem ket kezzel fogom:))) Olyan aranyosan keri az etelt es olyan finoman veszi el az etelt a kezunkbol:) Kb olyan mint egy olyan kis erzekeny kisasszony! Nem szeret bohockodni-probaltam trukkokre tanittani, de nem ertett egyet velem:))) es csendes. Csak neha jon ra a roham es akkor ROHAN a ketrecbe:)
Nagyon nagyon szeretem az allatokat. Szeretnem ha lenne egy kutyam is...hm...de hat tombhazba?? :(
Na, megyek lefekudni(6.43)...
Kellemes hetveget mindenkinek!;)

1 megjegyzés:

  1. Szia kedves. Sokat hívtalak és már szívesen beszélnék végre veled. Jól vagy? Gondolom, hogy ki vagy egy picit merülve.Szeretettel gondolok rád...:)

    VálaszTörlés