Pages

szombat, június 20

Szombat

Hat, ma egy gyonyoru napom volt! Ereztem, hogy ma szombat volt! :D
Igaz, csak 3orat aludtam :D de nem szamit, mert mondhatom, hogy kihasznaltam az idomet!!
:) Voltam egy hosszu setara Dalmaval (kb 4-5orat csaszkaltunk:))) ), ami nagyon jot tett mindenkettonknek, mert jo meleg volt, es amugy is vagytuk ma elvezni a nap meleget :D Hat, mindenutt voltunk!!:))) Azutan ettunk, es meg piciket setaltunk, csomot kacagtunk, es elveztuk az eletet! Azutan haza jottem, mert keszulodnom kellett, hogy talalkozhassak Zsikevel es Levivel :) Jaj, de orultem oket ujbol latni-foleg Zsiket;)) Jot beszeltunk, egy csomot nevettunk... es hat, sajna, nagyon hamar elrepult az ido...de remelem, meg jonnek HAZA es akkor meg megyunk!!

Koszonom Uram ezt a gyonyoru szombati napot!

2 megjegyzés:

  1. na, ezen a szombatodon én is szívesen részt vettem volna...

    VálaszTörlés
  2. Nekem is jó volt veled lenni. Olyan jól esett dumalgatni, jókat kacagni, felszabadulni egy régi barát jelenlétében.Köszönöm.

    VálaszTörlés