Pages

szerda, július 8

Szabadsag

Pentektol szabadsagon vagyok:) Hat, tenyleg szabadnak erzem magam! :))))
Megjartam magam Varadon, ugy hogy most feltoltodve es eletkedvvel nezek ele a holnapnak!!:)


Ma (szerdan) jottem haza.
Az Ur nagyon erdekes modon hasznalt fel es szollt hozzam a napokban...ugy szollitott meg mint gyermeket:)es nem az volt elso szava, hogy 'azert jo volna ha husegesebb lennel hozzam, mert hat mar miota hogy mind turok turok' hanem csak annyit: ne felj!:)szeresd az en Igemet es terjeszd azt...


Sok dontest hoztam meg ezekben a napokban, es igazan halas a szivem, hogy igy vezetett az Ur!
Amikor haza jottem es elkezdtem meselni anyumnak mi mindent szeretnek kezdeni magammal, azt mondta hogy pontosan azokert a dolgokert imadkozott a napokban...hat talan mondani sem kell erre semmit:)

Ma az az enek jart a fejemben, hogy
Csak Istennel nyugszik meg a lelkem!

Tole kapok remenyseget,
Csak O az en sziklam, szabaditom
Eros varam, nem ingadozom sokaig!
Bizzatok benne ti nepek!Most ontsetek ki szivetek,
Mert Isten, egyedul Isten, Csak Isten a Mi oltalmunk...


Csak Istennel nyugszik meg a lelkem!:)

1 megjegyzés:

  1. Ez az en kedvenc enekem. :) Orulok, hogy meg mindig lathato Isten munkaja. Hala erte!

    VálaszTörlés