Pages

kedd, július 21

Utobbi napok

Hat, kicsit elhagytam az irast, gondoltam igy is van boven mit olvasni nektek, csak leterhelne egy bejegyzes, de ma mar nem kimelek senkit!:)


Keszulok a zene7-re!:) Annyira varom mar, hogy csak zene legyen a programom, es olyan szuper amikor egy kozos eneket enekelunk, mert mindenki bekapcsolodik amivel tud-hanggal, hangszerrel:) es olyan ELOnek erzem olyankor a zenet.

Jut eszembe enek.
Nem emlekszem mar hogy kis koromban hogy enekeltem, de amiota en korusban enekelek, megszoktam h mindent bele adjak az enekbe, foleg erot:D igy aztan a mellettem levok neha ram neznek, jobb esetbe mosolyognak v nem, es akkor tudom, hogy mar megint tul hangosan enekeltem:)
Vasarnap tesom es Zsike kozt ultem (igen, haza latogatott az en draga baratnocskem!:) )
Tehat tesomnak a jobb oldalan ultem, es Zsikenek a bal oldala. Hogy miert fontos ez? hat olvasd tovabb.
Elkezdodott az enek. 1sor enekles utan, tesom a jobb fulet eltakarta. Eszrevettem, elmosolyogtam. Kozben Zsike a bal fulet takarta el... Eszrevettem, elrohogtem!!!:)))) Megertettem!! hangosan enekelek:)

Amugy meg dolgozom, meg mindig faradtan kelek, de azert most mar nem erdekel h este faradt leszek es reggel korabban kelek-azaz egyesek szerint 10utan mar nincs reggel:)de hadd mondhassam en most ennek, jo?:D


ELeg sok filmmel toltottem meg utobbi idom az agyam. Nem rossz filmek ezek, de erzem, hogy tenyleg nincs nagy ertelme tobb filmet megnezni egymas utan, valahogy meg a varazsa is elvesztodik.


Uj kedvenc rajzfilm figuram: SPONGYA BOB :)))
Hat, most Micimacko masodik helyre kerult:D


Ennyi mostanra. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése