Pages

kedd, május 31

Új napra ébredsz...

gyermekként nagyon könnyű az élet :) Eszel, játszol, játszol, eszel, szeretsz, és sokat nevetsz, és ha haragszol, másnap nem is emlékszel mi is volt az oka annak.

Nekem nem sikerül így felejteni...általában, reggel mindig eszembe jut minden...kb olyan mint mikor magadra veszed (mert kell) a ruhád...úgy jön a harag, a megnem bocsájtás.

Milyen érdekes, Isten haragja nem olyan, mint a miénk, h haragszik és akkor többet nem is beszél velünk, mert mi milyen nagyon megbántottuk (peddig Őt tényleg megbántjuk!) hanem bármennyire is nagy a fájdalma, bármennyire megbántottuk, Ő úgyis tud minket szeretni. Mi nem. Én nem. Megbántottak?! Na, akkor maradjon ő ott ahol van, én ott ahol vagyok, többet hozzám 1 szót se szoljon, stb.

Ma új nap, új minden!

Ó, Uram, könyörülj rajtam, bűnösön!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése