Pages

hétfő, május 23

itthon Váradon


Szép Várad, ugye? Csak kicsit..szennyezett..kicsit... egész jól mutat a hátterbe a CET-től jövő füst...

ez egy nagyon szép hétvégém volt!! Megérte elmenni! Pénteken Zsikéékhez mentem, ott aludtam:D másnap, együtt mentünk haza, Brassóba.
Szombaton voltunk a kórus talin, és szuper érzés volt újból a régi csapattal lenni...mintha semmi nem változott volna... én csakolyan léha voltam :P
rengeteget beszélgettünk, nevettünk, ETTÜNK és a legfontosabb, hogy imádkoztunk!!!
:)
Vasárnap délelőtt volt a Lkp felavatás és szuper volt! Tele volt a gyüli, és áldásos volt!
A kórus újból megszólalt, mint régen.. és ahoz képest, h egy próbánk volt, jól szólt:P Persze, a karmesternek köszönhető, és Isten álásának!:)
:( József, hiányzol nekünk... és hiányzik a régi kórus csapatunk...
Amúgy, vasárnap, ahogy ott ültünk elől a kórussal, a régi csapattal, úgy éreztem magam, mintha Geithers csoportba lennék :))))
az a klassz hogy bármikor SZIVESEN újra öszeülünk! Ez azt jelenti, h nagyon jó volt nekünk a Hozsanna kórusban lenni!

Köszönjük a munkád József!!! Szeretünk!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése