Pages

péntek, május 20

FelHábOríTÓ!!!

A héten elkéreztem a tanáromtól (a karmesteremtől), mert hallottam most vasárnap misszióba megy a kórusunk...én már rég szóltam, hogy ezen a hétvégen haza megyek, SŐT meg is kérdeztem, hogy van-e valami ezen a hétvégén. Akkor semmi nem volt, mégis most ELKÉREZTEM.. Rendes vagyok, megkellhagyni :D :D
De, ma a kórus órán bejelenti a bika bácsi (ez a neve a karmesterünknek...), hogy mégsem enged haza... ÉN meg szó nélkül maradtam!!!..magyaráztam neki, más is kivédett... de az lett ennek a vége, hogy elküldött az óráról, hogy csináljak amit akarok, intézzem a dolgaimat-és nem kedvességből, peddig megmagyaráztam, hogy szükség van azért is haza menni, hogy a háziorvostól hozzam el a küldőpapírt az itteni orvoshoz, mert hétfőre kell.
...miután szépen, értelmesen megmagyarázom neki, hogy mi a helyzet, hogy az IGAZGATÓ küldött, meg minden, és h ma már korházba kéne legyek, de nem mentem be, azt mondja nekem,h MINDENT HALASZTANI KELL (még az orvosi kivizsgálásokat is) MERT KIVEL FOG Ő ÉNEKELNI ÉS JÖVŐ HÉTEN BALLAGÁS...nagyon kibuktam...
hát, valóban, neki minden halasztható. Ó, Uram! Áld meg őt!!mert mást nem tudok mondani...
Kétszer küldött ki, először nem mentem ki, de már másodjára felpattantam..és kijöttem, és ma megyek Kolozsvárra Zsikéhez, és holnap együtt indulunk HAZA! Ha Isten engedi, és élünk, holnap találkozunk kedves kórustagok, és brassaiak :D

3 megjegyzés:

  1. Tünde, igazad van, csak nagyon rosszul esett:(
    ennyi...Azért kapott áldást részemről:D

    Szilvi, most szombat este van...és azt mondom: DE JÓ HOGY ÚJBÓL TALIZTUNK!! Jó volt újból veled énekelni a szopránba!!:***

    VálaszTörlés