Pages

vasárnap, május 15

naplótöredék vége

megosztottam két napot a naplómból. kicsit érdekes volt újból átélni, amint újraolvasom azt.
és itt véget is ért az érdekesség. másnap nagyon szédültem. vasárnap jobban voltam. hétfőn megint fájt nagyon, kedden meg kiengedtek.
köszönöm, hogy imádkoztatok értem.

jah, bölcsebb nem lettem. azt mondták, hogy egy erősebb hülés miatt fáj a fejem.
én már beletörődtem. örülök, hogy megerősödtem kicsit.

pihenek és élek. most így vagyok. és próbálom elfelejteni a fájdalmat:P

amúgy. az egészben az volt az érdekes, ahogy egyedül kellett menjek, intézzem magam, és még egyedül is jöttem ki a korházból. hm. de ez már az én hibám, és utánna nagyon megbántam, hogy nem engedtem, hogy az osztálytársam jöjjön (tényleg nem akartam, hogy kórusról eljöjjön MIATTAM...hm..) h miért bántam meg? mert a sok csomagom miatt, plusz a zsufoltság miatt a villamoson, nem tudtam a bérletemet felmutatni és leszállitott. nem büntetett meg(mert ahogy korábban állítottam, valóban volt bérletem!!!) de én már nagyon kivoltam! aztán mérgemben azt mondtam neki, hogy nem emberek (ők, h így kezelnek-mert nem h segített volna...) Erre ő, azzal fenyeget, hogy sértésért fog megbűntetni. NA, HAJRÁ!-mondtam neki..
de amúgy nem mondtam, hogy fafejű, hogy idióta, kulturátlan szellemi rövidnadrág!
mégis, bántó volt számára. brühühü... :P
(persze, ez a fajta viselkedés mód, igazán nem W W J D -s.. sajnálom. nagyon kivoltam!) :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése