Pages

szerda, május 11

öt. öt. kétezertizenegy

egyedül jöttem. ma is. húsz percet vártam, míg a váróteremből átvittek egy szobába. választó falak nincsenek. Azaz vmi ajtóhoz hasonló fal ez, egy kis ablakkal a közepén, hogy amint unatkozol átkukucskálhass a szomszédhoz. A szomszédom 2romma nő. anya és lánya.
Nem szólunk egymáshoz. 10perc várakozás után, elköhögöm magam.
A romma lány: -Az köhögott?
A romma anya: -Az!
Hát, én vagyok AZ! hehe!
Előző este, a doki néni megkérdezte, látván karcsú alkatom, hogy a rágón kívűl még eszem valamit?
haha!jaj, jaj, micsoda sértés! Hát persze, hogy szoktam..valamit:D

Izgalmas szuri-próbák után, és 2zacsi glukóz ifuzió után X-ray-re visznek (röggen). Cammogok ...igen teli érezve magam... a karom hideg és puffadt (az infuzió kevés része bőr alá ment, nem érben. így már teljes a kép?)
Röggenen.szuper kedves fehérnép fogad. "-Terhes? Ugye nem??" de! miért kérdi?? igazából fotót kérek a pocaklakóról, és közben reménykedem, hogy az apjára üt. rám biztos ne üssön!

Később. Biztatgat a roma anya: -Ne félj semmit! Itt majd meggyógyítanak.."
jól tette. ijedt és kimerült voltam már. és még dél sem volt.

tizenegy harminc. már a szobába. rendesbe. ahol vannak rendes falak, legalább is nem úgy néz ki, mintha egyhamar összedölne...de elmaradhatatlan a szuper festés, és a lyuk, a hézag, a pimpong labda nagyságú üres tér. sebaj. úgyse, azon az oldalon fekszem. az ágyam tiszta. bár ott egy gyanus folt rajta. örülök, nem én csináltam. a takaró..áh. ezzel meg hogy fogok takarózni???? (2óra után, megtudtam hogy hogy!)
a Wc? passz. termopán ajtó az van...s ott meg is áll a fejlődés.

kb déli egy óra. reszketek már. éééhes vagyok. enni akarok!! kitotyogok a folyósóra: ételt, ételt! de erőm nem engedi ki a hangos kiáltást. Egy takarítónő megszánt. adott kenyeret, vajat, marmaládét. WOW! haway!
..elfogyasztottam mind!
...
később. bejön a takarítónő :(románul) "-Na, hogy vagy? Csak olyan jókislány vagy?"
naná, hogy igen!
még mindig megijedten, még mindig kimerülten.

...Megtanultam. A közeledő léptektől félni kell. Az mindig rosszat jelent. másképp, csak úgy, meglátogatni senki nem jön.
közelednek a léptek. óóóóóó, kerüljék el a 37es szobát... a léptek távolodnak. húúh. ezt megúsztam! perszem, tudom, ezért vagyok itt.. de mégis.
közelednek a léptek. óóóóóó, kerüljék el a 37es szobát... áh.ezt nem usztam meg. szuri time....

csordogál a fránya csap!! és elzárni nem lehet! ..
fáj a fejem...
mégis mosollyal alszom el.( Szeretet! Mindent meg- és elold!)

2 megjegyzés:

  1. te kórházban vagy, drága?? mivel???

    VálaszTörlés
  2. Hallottuk vasárnap, hogy kórházban vagy és imádkoztunk érted! Még mindig ott vagy? Mi a fejlemény?

    VálaszTörlés