Pages

csütörtök, május 19

olyan érdekes az életem:D

Kedden tesztet írtunk etikából. mivel 2óraról már hiányoztam, és mivel mindegyiken tesztet írunk, megkellett érdeklődjem, h hogy oldható meg a hiányzásom. megkértem a csoport felelőst, legyen szíves, kérdezze meg a tanárt (aki nem más mint maga Paul Negruţ tesó).

Hát, a válaszát nem nagyon értette, és amint ő próbálgatta nekem magyarázni, jött felénk a tanár. húh. kezet adott, és megkérdezte én vagyok-e a problémás lány -hát, ne rossz értelembe értsétek:D jó? :D
ÉS ÍGY KERÜLTEM ÉN az igazgatóságra! hogy aztán újjabb dokihoz küldjön, mert segíteni akart rajtam. hát, nem lelkesedtem, de ha már KELL akkor megyek-bár a fejfájás még mindig megvan.
Ma mentem el, étlen és löttyel a kis üvegbe...h végül 11fele kijöjjek onnan éhesen, löttyel a kisüvegbe és CSALÓDOTTAN mert beakarnak holnap utalni oda... pff... na, még csak ez hiányzott...deeee... addig csavartam a dolgokat, h megoldottam h ne menjek:Dhehehehe és NEM MEGYEK BE, majd a dokim másképp oldja meg a kivizsgálásokat.
Hát, egy újjabb rend naplót írni, nem akarok, s főleg nem a korházi élményeimről!! :D Az Úr jó! De, persze, szóltam az igazgatónak, h semmmmmmmiféleképpennemakarokmenni :D és aszonta, oké, ne menjek. jovő 7en majd még beszélek vele.

És mivel nem az első doki és perszóna kötekedik a kilóimmal, kérem ezuttal, hogy bármilyen finomság rejtőzködik a hüttőszekrényetekben, csomagoljátok fel, és postázzátok el nekem! Elfogadok: húst, húst, húst, csokit, húst és nem utolsó sorban húst!! Ezzel megmentitek egy ember életét. de ha mind bevágom, már kettő is lessz belőlem! :))))))) Nó, ez itt a reklám helye, vagy másképp : ezittareklámhülye :))))))))))))

2 megjegyzés: