Pages

szerda, május 11

bölcsességeim

-Nem is reszket annyira a kezem, letudom tenni az ágyamra a teát!
hm.volt teli csésze, nincs teli csésze.
szóval, mégis reszket a kezem...

-Én sötétben is tudok magamnak gyümölcslevet tölteni! Hm. De miért telt meg ilyen hamar??
???!
jah! h rajta volt a poharamon a fedele...

-23.30 nem tudok aludni. fáj a fejem. kimegyek szólni. szólok. bambulnak rám...majd bölcsen megkérdik, hogy fájdalomcsillapítot kérek.. nem!inkább azt korházba szállítsanak!!hát, persze, hogy azt!!ó, az okosak! dehát előzőleg vitatkoztam magammal, hogy menjek-e ki szólni a bajommal, nehogy hülyének nézzenek. hát, kimentem, mert meggyőztem magam, hogy én tulajdonképpen ezért vagyok itt. fáj a fejem. és igazam volt. de tévedtem is.
hm. milyen komplex egy alak vagyok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése