Pages

csütörtök, július 1

Ima közben -2010május30

Ima közben

Becsuktam a szemem.
Imádkozni kezdtem
Nem kellett sok idő, s imámban
köszöntem az áldásokat.
Áldottam és magasztaltam
a segítőmet, Megváltómat.
Ahogy úgy imádkoztam,
ajkam remegni kezdett,
mert előttem ott volt
a Dicső Trón!
Nagyon fényes volt,
s tudtam, hogy ott ül az Úr.
Ahogy megláttam ezt a képet
a jobb szememből könny csordult,
s a hála, a köszönet tovább csordult,
s megállni nem tudtam...
Csodálatos volt érezni az Urat!
Mintha a Menny alászállt volna...
vagy talán én álltam a Trón előtt?

A könny
Nem a szomorúság könnye volt.
Igazából, nem is tudom megmagyarázni,
de talán nem kell most!
Meglepődten töröltem le a könnyem,
de még követte azt két könnycsepp.

Istenem! Köszönöm,
Köszönöm közelséged!!

Tovább fohászkodtam
és áldottam az URat,
mert igen jó hozzám!
Áldott légy
Dicsőséges Atyám,
Mennyei Bárány!

1 megjegyzés: