Pages

csütörtök, július 8

Most mar itthon...

Haza jottem en is egy kicsit vakaciozgatni, egy kicsit batorittani es imadkozni a helyszinen ott ahol kell amiert kell!
:)
Olyen ...megmagyarazhatatlan szamomra, hogy mennyire kulonboznek az Urtol kapott feladatok. Egyeseknek az adatott, hogy batoritsanak, masoknak hogy az Iget tanitsak...es hihetetlen de ram is bizott feladatot:) az benne a hihetetlen, hogy ennyire szeret engem, hogy egy feladatot, egy mennyei feladatot bizott ram... ennyire szeret engem az Ur!:)

Tegnap este ertem haza, es ma reggel mar pakolgattam is ki a ruhaim, elokeszitettem a mosnivalokat, es 1uttal meg rendet is csinaltam a szekrenyemben. Hat, kicsit elfaradtam, mert nem volt konnyu dolgom:P Es ebed utan olyen kellemes faradsag fogott el, es ahelyett hogy lepihentem volna inkabb interneteztem. Vegul csak 5elott sikerult lepihennem. 6tol meg imaora volt. 5utan ebredtem, kicsit morcosan, hogy naaa..milyen faradt vagyok, es mi lenne ha nem mennek ma imaorara...es kezdtem magamnak sorolni h miert is ne menjek...hat faradt vagyok, es na, kicsit mittom en hogy...es eszembe juttatott a SzentSzellem vmit amit tanultam valakitol: az Aldasokat az ordog elveszi ha te nem... Na, rokton kipattantam az agybol! MICSODA? ELvegye az Ur szavat tolem??? NEEEEEEE!!:)
Es azt kaptam az Urtol, amire szuksegem volt!:)Harcban allok...es igy batoritott az Ur:
1Mozes 32: 23-33
Jakob egyedul marad miutan mindent feladja, mert fel testvere haragjatol. Egyedul marad, de tudja mi kell neki: ISTEN, ezert tusakodik Valakivel es addig nem ereszti el mig meg nem aldotta... ennyire kellett neki az aldas! Ennyire kellett neki Isten...
HAt ez fantasztikus!!!:) En is igy fogok tusakodni minden aldasert!
Es kaptam 2 igeretet az Urtol, es ezt nem feledem el:
Uj nevet ad es gyoztesse tesz, illetve mar az vagyok! Hat ez nem csodalatos???:) Harcan allok, es Isten azt igeri h mar gyoztes vagyok!O, dicsoseg neked Mennyei Atyam!!!!

29vs "...mert kuzdkottel Istennel es emberekkel, es gyoztel"
de ennek feltetele, hogy elengedjek mindent!baratokat, csaladot, vilagot! Mindent!!! Isten kegyelmes volt, es vissza adott mindent neki.
De akkor is akarom Istent ha semmit nem kapok vissza?:) IGEN!
Megvallom Krisztusom, csak teged akarlak!! Csak teged!!!

Legyetek Aldottak!!!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése