Pages

csütörtök, július 15

Hála


Hálás vagyok Istennek:

1.családomért
2.barátaimért
3.kapcsolataimért
4.az egyetemi évekért
5.a Bibliáért
6.a közösségekért ahol épít és formál
7.az imákért
8.az ima meghallgatásokért
9.az ételért
10.a ruháért
11.a szeretéért amit Tőle kapok szeretteimen és barátaimon keresztűl
12.hogy van fedél a fejem fölött
13.az új napért
14.a tanításokért
15.a gondviselésért
16.a szabadidőért
17.a napért
18.még az essőért is
19-20.a szomorú percekért amiket vidám percek követhetik
21.a könnyekért, bár sokszor nehezen jönnek
22.barátaim könnyeiért, mert így is formál Istenem
23.barátaim nehézségeiért, mert tanít közbenjárni értük
24.a szolgálattevőkért, akik által szólhat hozzám
25.a várakozásért...

Itt ér most véget a listám...de nem azért mert nem vagyok másért hálás, vagy nem jutna eszembe egyébb! Egyszerűen csak leálltam... annyi miért kell várakozni. Most nem egészen értem Isten akaratát, de tudom jó kezekben vagyok, és nem félek. Még attól sem, hogy végtelenségnek fog tünni a várakozás. Kitartok!
:) "Szeretem az Urat mert meghallgatja esedezéseim szavát..."


Fotó: sóbánya 2008

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése