Pages

hétfő, július 12

Isten komolyan vesz...

nem tudom, hogy miért felejtem el, hogy Isten kéréseimet nagyon is komolyan veszi. Mert például azt kértem szakítson el minden köteléktől ami megakadájoz hogy imádjam őt teljes szívből. Hát, másnap takarítanom kellett a CD-im közt...kb 26 CDt dobtam el amin pogány zene volt! ...hát, mert néha jól esett bele hallgatni egy egy "jó" számba:) De ISten kérte, dobjam el őket, mert a világtól megkell válnom. Hát, sajnos, nem ment ez olyan könnyen!Volt amit szemrebbenés nélkül karcoltam össze, de volt v 3 amit a végére hagytam, mert nagyon fájt a szívem miattuk. És feltűnt nekem,h HOPPÁ! Itt baj van! Nagyon ragaszkodom hozzájuk...szóval akkor mindenképpen megkell szabadulnom tőlük. És így...
Szóval, Isten nagyon komolyan vette az elhatározásom!:)
Másnap meg egy pólótól kellett megvállnom. ...és így tovább mutassa azokat a területeket ahol síkos nagyon és elveszíthetem a célt a szemem elől!

Köszönöm, hogy szeretsz Jó Atyám!:) TELJES SZÍVBŐL IMÁDLAK TÉGED!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése