Pages

szerda, április 7

ma szerda


Ma reggel annyira csordultig voltam halaval az Urnak :) annyira boldog vagyok!!
Tegnap delutan elmentem egy imakozossegbe, ahol a Biblia a kozpont es egy csomot imadkozunk, es ugy belejottem, hogy a roman szobatarsam+szomszedaink, amikor megjottek, csak ugy csordult belolem a szo es meseltem nekik romanul!!! :) Es inditott a Lelek, hogy beszelgessek a szobatarsammal. Bemeritkezni keszul a jovoben *kozel vagy tavoliban, de nem tudta, hogy ha akkor este meghal hova jut. Megkerdeztem, hisz o? hisz abban h Jezus meghalt erte is? azt mondta igen. Es hiszi azt is, hogy emmiatt kapott orok eletet? azt mondta, nem, mert o nem tokeletes, es nem lehet csak igy udvossege.csak akkor lesz ha bemeritkezett. ... annyi ilyen hivo van, aki nem tudja ezeket az igazsagokat, hogy a hit udvozit.persze ezt koveti az ENGEDELMESSEG... aztan kikerestunk igeverseket, es imadkoztunk. nagyon uugy erzem hogy egyutt tolteni idot Isten jelenleteben nagyon fontos! Es szeretnem, mindazt amit Isten nekem mar megmondott, amire tanitott, tovabb adhassam neki es aki csatlakozik. nem mert en szuper vagyok. hanem azert mert ISTEN SZERET MINKET!!!:)

meg aztan bonuszkent is tortenik jo az emberrel neha:)))) ma azt mondta az egyik szomszed hogy lefogytam :D hat en olyan boldog voltam e szavak hallatara!!!
haljatok? fogytam... hehe!
:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése