Pages

szombat, április 3

Esmét Váradon


Tegnap délután már Váradon voltam. Furcsa volt megint a magányhoz, az egyedülléthez hozzászoknom, ami itt a bentlakásban várt. Ha nem tévedek tegnap és ma mindössze 2kapussal találkoztam...sötét mindenütt...na, de kivéve az én szobámat. :D ITT én világittok.
Alig akartak vissza engedni szüleim...még a gyüliből is voltak akik nagyon kérleltek, maradjak, mert hogy szükség van rám ott...nó, az a baj, hogy most itt is, Váradon is...szakadjak ketté?
Van ezzel egy vicc.

Egy szőke megy az utcán. Elér egy útelágazásig.
Jobbra mutatő táblán ez áll: SZÉPEK ERRE.
Balra mutató táblán meg ez áll: OKOSAK ERRE.
A szőke nő gondolkodik kicsit majd kétségbeesetten kiált: MOST SZAKADJAK KETTÉ????

hihihihi:P

Ok. elég a viccből. Most komolyan. Nem tudtam ketté szakadni, és igy kaptam békességet, hogy most itt épitsem a gyülkezetet a szolgálatommal. Nem könnyű választás, mert nem vagyok a családommal es a brassoi barataimmal, de mégis Isten családjában és a testvérek között lenni JÓ!:)

ÁLDOTT FELTÁMADÁST KIVÁNOK NEKTEK! LEGYETEK IGEN ÁLDOTTAK!!!!!!:)

4 megjegyzés:

  1. köszi!Te is légy nagyon áldottt ott ahol vagy!Áldott ünnepet!

    VálaszTörlés
  2. Aldott unnepet! Varad meg jo varos. :)

    VálaszTörlés
  3. Hát nem lett volna valami szép lántvány egy fél Ildikó ott a kórusban. Meg az se jött volna jól ki, hogy egy egész széket elfoglalj, ha csak fél lettél volna.

    VálaszTörlés
  4. hehe, Peti...;))
    Mi meg nagyon orultunk, Ildiko, h igy dontottel!! valoban orulunk a szolgalatodnak, Isten tartsa meg a jo szokasodat!:D:D:*

    VálaszTörlés