Pages

szombat, április 17

5 perc szünet :)


kis szünetet tartok a tanulás közben. rámjött h keressem ki a nevem jelentését és egy nagyon érdekes oldalra értem, ahol ellemezve van ez a név.

bemásolom, mert elámúltam:P

amúgy az érdekes hogy azzá válsz ami a neved, vagy sem...
én szeretnék, de nagyon!!!

zárójelben található saját kommentem és kiemeltem a vicces dolgokat.... :))

Ildikó
Naptári napok:
Március 10.
Naptárban nem szereplõ névnapok:
Április 30.
Szeptember 17.
November 17.

Név jelentése:
Harc, harcos

Név eredete:
Germán eredetû

Név elemzése:
Az Ildikó név okos, jó üzleti érzékkel rendelkezõ, felelõsségteljes személyiség kialakulását támogatja.
(na, ugye, ugye? :P )
A minõséget becsüli, és nagyon komoly, szinte semmin nem viccelõdik. (...hát ezt én megcáfolom) Ez a komolyság már fiatalon is megmutatkozik, altalában jóval érettebb társainál (ó, ez igaz, igaz ám!!! :))))) ). A család és az otthon nagyon fontos számára, a békét és biztonságot jelentik, a helyet, ahol elengedheti magát szerettei között.(NA, EZ AZ AMI NAGYON RÁM TALÁL!!!!!) Ha kitûz maga elé egy célt, mindent megtesz annak érdekében, hogy azt el is érje. (ezt csak szeretném...)

Becenevek:
Ildi, Ildike, Ildácska, Ilda, Ildus, Ilcsi, Lidi, Ildó, Didó

6 megjegyzés: