Pages

hétfő, április 19

Én Didó. Te? :)


:)) az előbbi bejegyzésemből, úgy véltem egy komoly becenév az rám, hogy Didó :P
Komolynak, lehet komoly vagyok csak kérdés hogy mikor és miért nem gyakrabban :)))

Foglalkoztat mostanában a nevem jelentése (harcos) és az hogy miért vagyok én bárkinek is virágszál.
Szeretem a virágokat, de abszolut nem vagyok az a tipus aki virágot szedjen egy réten, csak úgy ni...még ha kell akkor sem szívesen.
Lehet Adina, emlékszel egyszer pipacsot kellett szedjünk, de annyira nehezen ment ez nekem:)))hát lelkesebben szedte Borzási Dávid a virágokat, mint én :))))) -táborba mentünk, mintha...
Van egy évfolyam társam, aki vett saját magának virágokat... hogy szépítse a szobáját. Wow. Ilyet szoktak? :D
Nekem nincs ilyen élményem! Egyetlen egy élményem van a virágokkal. Gyerek voltam, táborozóként a Hargitán. KImentem az úttest melletti területre, ahol volt egy csomó színes virág és csokrot szedtem, majd 5000 lejért eladtam azoknak akik hajlandóak voltak megállni a kocsival bizniszekdni velem :)))) ezt csak 2 napig csináltam, aztán megúntam :P
És a bizniszkedésről jut eszembe. Ha kaptunk a gyüliben valami érdekes dolgot (pl mappákat amiből jó sok volt, meg ceruzákat) elvittem a suliba, és eladtam, és úgy bizniszkedtem, hogy ha mappát vásárolnak ingyen kapnak hozzá ceruzát!:))) jaj, de szép emlékek... :D
Mindig is szerettem az üzletkedést, és igen meggyőző és kedves személy vagyok, tehát könnyen eladom az árut. :P

Na, de hogy vagyok én virágszál? Azt olvastam pont ma, hogy a fű elszárad,a virág elhervad.... tehát? ... miért pont virágszál? nagyon nehéz nekem ezt elhinni magamról.
A kedves barátnőm aki ezt mondta, azzal bővítette ki, hogy mezei virághoz hasonlíttok, akit megpróbált vihar, szél és még is olyan szépen kinyíl és szép tud lenni bármikor, és egyre csak erősödik! :)
Ámen. Így legyen.
Mindenkinek ezt kívánom, erősödjünk meg, ne engedjük, hogy bármi is porba tiporjon minket!

3 megjegyzés:

  1. hat akkor csak igaz a jellemzes, hogy jo uzleti erzeked van. :)) Es koszi a kivansagot!

    VálaszTörlés
  2. Pont arra gondoltam én is, amit Hajni írt!:)

    VálaszTörlés
  3. Képzel mikor 12 éves voltam édesapám hozott Izraelből egy farmer szoknyát azon azt irta Dido. Elmentunk sátorozni a mihalyfalvi fiatalokkal, és nekik Didó maradtam a mai napig is. Váradon pedig Tüci...de azért a Tündit szeretem a legjobban...hát ennyit a becenevekről

    VálaszTörlés