Pages

csütörtök, április 8

ma csütörtök



tegnap elkéreztem mára 2óráról hogy menjek kórus próbára a Filharmóniára. erre fel, tegnap este lefújták, de csak felkellett mennem ma intézni ott egy pár dolgot. úgy hogy nem hiába kéreztem el....
Erna eljött velem.
És ha már ott voltam, kihasználtam az időt és elintéztem egy pár dolgot.
Elmentem venni szagosittót a szobánkba, mert olyan ...fura szag!van a szobánkba. Néha felfordul a gyomrom! Jó, mi? S pedig nyitva van az ablak majdnem egész nap. Nem értem!
És én nagyon igényes vagyok az illatokra! Vettem ezért egy nagyon jó füstölgőt-zöld alma illatúat. Nagyon jó!!! :)
Elmentem még egy keresztyén üzletbe, ott körül néztem, és vettem vmi nótesz féleséget.
Feltöltöttem a kártyám.
Bementem a Pennybe és vettem tejet anyum tanácsára.
És megoldottam minden dolgom ami a városban volt. :)

Ma még van egy órám...és mindjárt lejárt ez a nap is.
Nem is bánnám, ha szerdával kezdődne a jövő hét is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése