Pages

péntek, április 16

érdekesen...


2 napja rám tört egy fáradság. nem tudom mivel magyarázni.
rákérdezett még az osztálytársam is, hogy mi van velem, me 2 napja rám sem ismer.
elfáradtam. jó lesz a ma esti korai lefekvés. alig várom!:)
jó dolog történt velem. Isten megmutatta, hogy még van miből megtisztittani, és nem valami mindennapos dolog...
hála a megöletett bárányért aki lemosta bűneinket és megtisztitott minden gonoszságtol!

rájöttem most, hogy utóbbi időben a telefon lett a bálványom mert végig a kezemben van és csak telefonálok, smsezek... úgy láttam bölcs dolognak, hogy csak egy kis időre-egy estét megpihenjen minden készülék körülöttem.
:)n
Jó az Úr hozzám bűnöshöz!!!

3 megjegyzés:

  1. Jó látni benned az Úr munkáját, Ildi!:)

    VálaszTörlés
  2. Lehet, hogy a esős "áprilisi" időjárás miatt van a fáradtságot. Ezzel én is igy vagyok.

    VálaszTörlés
  3. :) Lehet Berni. most mar egesz jol vagyok :)elmult

    VálaszTörlés