Pages

hétfő, június 6

Mindig égjen bennem a TŰZ!

-ez a vágy és elhatározás van bennem!

Tegnap sokat hallottam az oltárról, az áldozatról, a lelkes szolgálatról, a tűzzel való életről... Egyszóval a tűzről. :)

Egy szolgálatom volt du, és előtte felolvastam egy Zsoltárrészt. ..ahogy olvastam, úgy egyre jobban bátorodott a lelkem, úgy egyre jobban égett bennem egy tűz: hogy sose hallgassak Isten csodáiról, tetteiről!
Uram, nem akarom, hogy a kövek beszéljenek helyettem, Én akarok beszélni rólad, és mindenről ami Te vagy!
Ámen!

Zsoltárok 40
2vs. Várván vártam az Urat, és hozzám hajolt, és meghallgatta kiáltásomat.
3vs. És kivont engem a pusztulás gödréből, a sáros fertőből, és sziklára állította fel lábamat, megerősítvén lépteimet.
4vs. És új éneket adott szájamba, a mi Istenünknek dicséretét; sokan látták és megfélemlettek, és bíztak az Úrban.
10vs. Vígan hirdetem az igazságosságot a nagy gyülekezetben; ímé, nem tartom vissza ajkamat, te tudod, óh Uram!
11vs. Igazságosságodat nem rejtem el szívemben, elmondom a te hűségedet és segítségedet; nem titkolom el kegyelmedet és igazságodat a nagy gyülekezetben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése