Pages

kedd, június 28

Állatos képek

"Pihennem kéne!"

"Ó, drááágám, egyetlenem, madaram...!"

"Hejóstok! Mott jöttem a vijágja!"

"Te, Józsi! Szerintem rád férne egy fogyókúra!!"

"Vádjél meg...jóu?"

"Szeretem a fürdést, csak nem épp most..."

"Szerinted, észre veszik majd, hogy kiboríottuk a festékes ládát??"
"Áh, dehogy!!"

"Mit nééézel??!"

"Jó, anya, nem sározom össze magam!"

Bújocska egér módra


"Vágj egy okos képek, Rexi!"
"Idz jóu? vadz máccképp??"

"Anya, ahogy megígértem, küldöm a Hawayos képeimet!"

"Megfogtalak!"

"Jaaaaj, de viszket..."

"Hát persze, hogy érdekes!"

"Micsodaaa?? Nincs desszert???"

"Fura ez a világ..."

"Semmi nem állhat közénk, drágám!!"


Szépek:)








"AZÉRT SEM ADOM FEL!!!"



"Téényleg, hogy csak ezt vettem el.."


"Nekkem iiis kelll!!"





2 megjegyzés: