Pages

csütörtök, június 30

én



Én bloggozok, Anett meg itt szenved, keményen tanul az utolsó vizsgájára...szeeegény:( de remekül fog menni, tudom!:D
jövevény voltam és jövevény vagyok. de ez komoly. ma költöztem, és egész héten pakoltam, meg tanultam. nagyjából mindkettő végére értem.
akik meglátták a csomagomat, vagyis a csomagjaimat, azok csak annyit mondtak, h :jéééé...ez mind a tied??
hát, igen..van ott késtől kezdve párnáig...minden!:) hát, elköltöztem otthonról...és itt se vagyok otthon, oh, jaj:)
hát, "..ez a hely, nem az én hazám..." -így igaz!

3 megjegyzés:

  1. válaszolj már, Ildi, kérlek:):):) hová költöztél? és miért? és meddig? van postacímed:);))

    VálaszTörlés
  2. hát, ezaz. nincs. csak a cuccaimat pakolgatom. most eresz alá vittem. ennyi.
    Lea, nincs postacím... majd Októberben :)
    jövevény...tod...

    VálaszTörlés