Pages

csütörtök, június 23

Ma reggel ...


7fele keltem fel...igaz 6kor akartam, de lényegtelen. Szóval, amint mostam a fogam, arra gondoltam, megpróbálhatnám megindítani a melegvizes csapot.. és lám lám! Megadták a meleg vizet! Pont ma! és még este is volt, úgy hogy már 2szer is zuhiztam (nem le az emeletről) :P és vége a bűz-szezonnak:P Nem vagyok már többé bűz-bomba!! :D :P

Már csak 8 vizsga van hátra és 5nap vizsga nap.. jah, kész háváj!! ma éjszaka nem alszok... holnap éjszaka se.. szóljatok, ha felmosórongyra van szükségetek me csak az lessz belőlem.. de ki panaszkodik??? :P

Ma Anettel vmi krumpli izét csináltunk, de kicsit hamu-san sikerült :P nem égett oda az egész, csak úgy pirult az alja:P de finom volt :D Megkéne tanulni már főzni. Nem ártana..kitudja még mikor kell majd e tudomány:P Anikó igen bátor volt ilyesmivel megbízni engem. De amint már említettem, ehető volt. Hehe! :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése