Pages

kedd, szeptember 7

Minden...

minden es semmi:)
es megis valami!

Hat, kedves Barataim, csak annyit mondok, hogy Isten jo!
:)
Es meg azt, hogy ISten szereteteben furodozom, es kegyelmenek koszonhetem a jelenemet!

Amugy, meg van a vakacioMbol. Teszek rola, hogy kihasznalva legyen minden egyes perc belole!:D :P
Voltam latogatoban Adinaeknal :D Nagyon orultem, hogy vegre elmehettem, mert mar annyiszor terveztem, oszt sose jott ossze:D Aztan jo volt az egesz csaladot latni, veluk lenni. Boroval van egy par sztorym, majd maskor leirom.

Amugy hoztam az eletemben kissebb-nagyobb valtozasokat is...pl frizu csere:P hat, nem lett olyan rovid mint szerettem volna, de Boro szerint nehezen lehet engem megismerni:))))))) HAjvagatas utan, tobbszor is megkerdezte tolem, hogy miert vagattam le (neki nagyon tetszik a hosszu haj) :) :D neki szep hosszyu haja van :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése