Pages

kedd, szeptember 28

Csodák a köbön



Az Úr gondviselését tapasztaltam meg és VÉGTELEN szeretetét!!
Amikor azt hittem, hogy csak sötét felhők léteznek, és felkiáltottam hozzá...Ő megmutatta, hogy a fekete felhők elmennek, és éjszakáimban megkönnyebültem. a lidércálmok eltűntek.
2hete hogy derűsebb az ég:) Köszönöm Mindenható IStenem!!
Ma is csodás dolog történt.
Felmentem az egyetemre, hogy megnézzem van-e még hely, mert én nem adtam le semmi féle kérvenyt bentlakásra. Ahogy beértem, és magyarázni kezdtem, hogy én múlt évben bentlakásban laktam...a nő megállit, mondván, hogy tudja. oké, gondoltam magamban, jól megjegyzett... mondom hát tovább neki, hogy tudja, én idén is szeretnék itt lakni...mire ő: én fel is irtalak. bár nem kaptam meg a kérvenyed, de felirtalak...
NA! Ez csoda! :) mert ő még azelőtt felirt mielőtt én szoltam volna...sőt! ISten még kérésem előtt jóval, hogy gondoskodott rólam, hogy legyen helyem...
És még szobát is válasZthattam, mert "időben" mentem...
És, kedves barátaim, ez csak egy kis töredéke a csodáknak...

Hálás vagyok neked Uram! Köszönöm!!

3 megjegyzés:

  1. csodak iskolajaba iratkoztal? :) olyan jo amikor latjuk a mennyei Kez munkajat az eletunk folyaman...

    VálaszTörlés
  2. Ilyen ünneplőben éled meg a csodákat? Kívül-belül?

    VálaszTörlés
  3. Dijjat kaptal, nezz be hozzam.:)

    VálaszTörlés