Pages

péntek, szeptember 10

2010. szepember

gyermekkent sosem vartam nagyon a szeptembert :) iskolakezdes, mindig valami uj kezdodott szeptemberben. igy jartam ebben az evben is, ujat kezdtem mindenben.
tart meg a kegyelem, ezert lehetseges az ujra kezdes. amit elrontottunk Isten helyre allit, amit elmulaszottunk, Isten kipotol, es amit meg kell tennunk a jelenben, arra erot ad.
sokszor hallottam valaszkent arra, hogy "hogy vagy" azt h "kegyelembol"...nem ertettem, hogy miert nem lehet normalis valaszt adni. mi az h kegyelembol. iden megertettem:) nekem azt jelenti, hogy rajtam bunoson Isten megkonyorult, es szeretet, amelyet NEM ERDEMLEK MEG naponkent adja, azzal erosit, tamogat...es hogy felkelhetem ma, meg annak ellenere is, hogy milyen bunos vagyok...ez kegyelem.

nehezek az ujrakezdesek. felejtessel jar, es csomo uj elhatarozassal, tervvel, konnyel, es hiszem vegul oromkonnyekkel is:)


konyorulo Istenem van, akit kovetek...

1 megjegyzés: