Pages

vasárnap, szeptember 12

Ma

Halaado unnepely van a taborban, Hargitan es mi, a csalad, nem mentunk el.
Nalunk nem tartottak gyulit, mert majndem mindenki elment unnepelni:)
De Isten nem csak a Hargitan van jelen:) Ugy hogy felkerestuk a roman tesoinkat. Ott kaptam ma eledelt. Hala legyen a Jo Atyanak!!
:)

Nem akartam ma internetezni, mert ma piheno nap van. Ma minden gep pihen:))) meg en is:P de mivel mar elottem bekapcsoltak a gepet, akkor gondoltam irok egy par sort, kozben megnezem az emailem is, meg ilyesmi.

Hat, ma ugy mentem gyuliben, hogy "Uram, szolj hozzam, kerlek!"
:)Es volt az Urnak uzenete nekem is.
Roviden, az uzenet ez volt:

Kozel van az Ur napja!!!
:)
Ezert tartsd eleted tisztan!
Es picit hosszabban:
2Peter 1:1-11
-meg kell ismernem az Atyat, mert igy novekedek lelkileg
-igyekeznem kell megszakadni a vilagtol, a vilagi kivansagoktol, dolgoktol, hogy tiszta maradjak!
(ez kapcsolodik egy regebbi uzenethez amit az Urtol kaptam, hogy csak akkor fog tudni felhasznalni a munkajaban, ha tiszta maradok!!)
-ha szeretem az Uramat, akkor eleg erzekeny vagyok arra, hogy meghalljam az O hangjat, es feleloseget is tudok vallalni
-ha megismerem ot, akkor megerosit, hogy ne botladozzak:)

es 1Peter 1:13-19
-Isten lehetove teszi, hogy szent legyek
-azert lehetek szent, mert Krisztus meghalt ertem!
-szent kell lennem, hogy Ra hasonlitsak, mert ez az O parancsolata, mert csak igy tud hasznalni, es mert csak tisztan mehetek be a Mennybe!


:)Jo az Ur!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése