Pages

hétfő, november 7

Ehömm...most akkor hogyan legyen?


EGY CIKK EGY LÁNY BLOGJÁBÓL.

Kedvesem, bárcsak tudnád...

,,jaj, de szerelmes vagyok, bárcsak tudnád te is..." mondod néha, ha látod, vagy csak úgy gondolkozol róla.

De mit tegyek, ha szerelmes vagyok, és nem tudja?

I. tipp: Barátkozz vele! Vedd fel msn-re, facebookra stb... De ha beszélgetsz vele, és még csak a haverkodás elején vagytok, ne kezd azzal, hogy BELÉD VAGYOK BOLONDULVA, SZERETLEK. Hadd, hogy legyél kicsit elérhetetlen, és hogy ismerd meg, hogy milyen is valójában: igazi szív tipró vagy esetleg egy sötét bunkó? Jó fej avagy szemétkedős? Kedves velem és a barátaimmal vagy nem?

II. tipp: Mosolyogj rá amikor látod, és véletlenül össze találkozik a tekintetetek. Vagy esetleg köszönj rá, és kezdj vele dumálgatni, témázni. Tudj meg róla több mindent, mit sportol, mit kedvel és arról beszélgessetek.

III.tipp: apa szerint ez egy régi kedvelt szokás: bele mész a srácba és leejted az összes holmidat, ami a kezedben volt. Ha segít az illető összeszedni a cuccokat, akkor érdemes, hogy próbálkozz nála, barátkozzatok, és talán egyszer még XXXXX(ez itt egy CENZURA, 18+) is eljuttok :)) ^^ xD Ha nem segít, akkor egy sötét paraszt, és ne is foglalkozz vele. De lehet, hogy csak röhög, hogy ne égjen be a barátai előtt.



Nos, ez a 3tipp elég gyenge...mint minden lány én is az elsővel kezdtem, de ez kevés...és olyan ciki...írsz...és vársz...aztán ír, és kiderül van valakie?! na, ebből nekem nem kell:))))
Maradok hát a más blogok olvasásánál:P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése