Pages

szombat, november 26

Bizi napjaim...


Úgy érzem igazán rámférne egy hét vakáció... Minden reggel korán kelni, aztán este haza érek, hamar eltelik az idő és már fekszem is le..és reggel megint...és este ugyanaz...
Így telnek napjaim, heteim, nó de a héten volt valami egészen feldobó dolog. Mégpedig a szülinapom:)))) Feldobott egy évet az eddigihez, úgy hogy lettem 27:D
Nagyon aranyosan meglepett Orsi barátnőm este egy tortával... Szűk családi és baráti körben ünnepelhettem meg a születésnapomat. Nagyon örültem ennek a meglepinek!
A köszöntésekről sem kell sokat mondanom, ugye?:) Örültem, mert volt aki felhívott, más smst írt..hát, különleges volt!

A fáradság ellen ugye még nem találtak fel jobbat az alvasnál? Nagyon fáradtan kelek mostanában, és a délutáni kurzusaim olyanok lettek, mint az altató dalok. Igazán csak egy párna hiányzik ilyenkor...
De komolyan veszem én a tanulást, na.. csak fáradt vagyok:( ennyi.

Jah, a héten volt az első peda gyakorlati órám, az Vik osztályban tartottam meg első Zene órámat!
:D Nekem jó volt, nem izgultam, és tudtam kommunikálni velük. De még a leadás hiányos. :) naná h az, másképp nem lennék suliban:P én mindenképpen pozitívan éltem meg ezt. Köszönöm Jézusom, hogy velem voltál!
Azért imádkoztam, hogy szeressem a gyerekeket:) Na, persze h szeretem őket, de másképp tegyem:D na, nem tudom ha ez így érthető.

Ma megyek délután gyerekeknek arcot festeni egy Konfin, és alig várom!!! Ha lesznek képek felteszem!

És így... a bizi napjaim..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése