Pages

szerda, november 9

betegség

Múlt héten össze szedtem egy kis hideget, és megfázás lett belőle.. Egyesek ráfoghatják az öltözésemre, hogy biztos nem voltam jól felöltözve, de igazán ez vitatható, h kinek mi a jól felöltözés, mert én már egy jó ideje vastagabb cuccokat hordok mint mások. Aztán lehetne fogni a szobám melegére, h az becsapja a test hőmérsékletem... Lehet fogni vmilyen vírusra, lényeg a lényeg, hogy a hétvégét ágyba fekve töltöttem, 6 csomag pzsével, és gyógyszerrel. Tegnap is voltam dokinál, és azzal bíztatott amikor a további fejfájásommal panaszkodtam, hogy az ilyen 2hétig is eltart (ejha, csaknem!)
Ma suliba indultam, előre elkészített 6tonnás táskámmal, mert sok a tudomány(os könyv) de útközben azt észleltem, hogy fáj a gyomrom..és mi történik ilyenkor? Az ember reménykedik, hogy valamikor csak elhagy a fájdalom, de nem nálam! Minden járműn és megállóban gyötrődtem, úgy fájt a gyomrom, állni sem bírtam! Mindez csak azért mert erős volt a Nurofen! Rájöttem, ez nem buli, és visszafordultam, miután majdnem egy órát megtettem az úton... De nem volt választásom. Haza értem, be az ágyba, és úgy aludtam...mint a bunda! Most sokkal jobban vagyok, és vár a holnap.
Hátha holnap elérek végre a suliba!!!:P

Amúgy, jól vagyok. Kicsit bosszant, mert 2hete vágattam hajat, és már nem áll sehogy. de nő vagyok, és megoldom:D
lehet egy kis színezőt teszek rá...

2 megjegyzés: