Pages

hétfő, október 31

Érdekességek



Megfigyelhető, hogy idős korban az emberek nagyon furcsákká válhatnak. Nem csak a nagyon mogorva, zsugori, zsörtölődös emberekről van szó, hanem a gyerekesekről. Nem kell messze nézzünk...
Pl. Az egyik nap villamossal mentem suliba. Előttem történt vmi n.hihetetlen dolog..
Szóval, képzéljetek el egy villamost, és az ajtók előtt várakozó tömeget. Mögöttem volt egy idős hölgy,s a mellettünk levő ajtónál izgatottan várta a felszállást egy idős házaspár. AHogy az ajtók megnyiltak, félre lettem lökve, mint aki nem is akar felszálni és csak lábatlankodik az ajtó előtt, közben a másik ajtó is kinyilt, és az idős pár ugyanazt a széket nézte ki, mint a mostmár előttem rohanó idős hölgy. Persze, a házaspár nyert, gyerekesen elfoglalták a helyet, a férfi kissé TOVÁBB LÖKTE a másik nőt, nehogy eszébe jusson az Ő HELYÉT elfoglalni! ÉS Mintha ez nem is elég, azt mondta ennek a nőnek a férfi közben újjával mutogatva, hogy VAN MÁSHOL IS HELY!!
Hát, megáll az ész, megáll a tudomány.. :)

Az egyetemi napok nehezek. Reggeltől estik ott vagyok. Tanulok, figyelek, gyakorolok, de az államvizsga témám sehol!

Kicsit elkeseredtem, hogy semmire sincs időm. Ma is szabad napom volt. Holnap is az lesz, de van egyébb dolgom. Az átíratkozással még van egy kis intézni való, egy pár jegy, és kell járkálni. Holnap is. Úgy h ma nem tanultam. Viszont dobozt dekulázsoltam a többiekkel itt Anikónál.(majd eladjuk és pénzt gyűjtünk a klubbnak)

FULLosak a napjaim, érdekesek, de fárasztóak. A lényeg, h szép az élet:P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése