Pages

szerda, március 16

Elhanyagoltam

a blogg írást (is), nem is akartam internetet látni jó pár napig. Néha mintha csak felszabadultság, ha nem jut eszembe az internet:) Semmi kedvem nem volt rá...most azon morfondírozok, hogy szűntessem-e meg véglegesen a bloggom, vagy csak ideiglenesen. Utóbbi időben, egy csomó mindent húztam ki az életemben-volt amiről én mondtam le, s volt ami kényszerhelyzet volt. Hát, csupa meglepetés ez az élet, nem mondom!
Élveztem ezt az online-blogg írást, de csak úgy éri meg, ha másokat bátorítok vele...de az lehet nem blogg lesz:) áh, még nem tudom mi legyen.

Egy bizti. Nincs túl sok időm erre. Változott a fontossági sorrend az életemben:D Hála az Úrnak!

Legyetek gazdagon megáldva!

1 megjegyzés:

  1. A fontossági sorrend változása nagyon is nyilvánvaló itt a blogodon: fekete helyett életszínű narancs, aztán megjelentek a könyvek!!!

    Soraidból meg biztosan átjön a bizonytalanság :)) - de persze csak a blogírást illetően.

    Hiszem, hogy Isten vezetni fog ebben a kérdésben is.

    VálaszTörlés