Pages

csütörtök, március 17

jöjj, közel:)


Néha megfáradok...nehéz már minden. Ilyenkor a mennyei Apukám lehajol hozzám, és bátorít, mondjam el neki mi fáj. Ő mindenről tud, Ő segíteni akar nekem :)
Szeretem az én Uramat!!

Tudom, nem egy új ének, nekem mégis olyan mintha előszőr látnám ... énekelném..

Uram, itt vagyok, változtasd meg szívemet
Mert Tőled árad rám a kegyelem
Uram beismerem, hogy gyengeség van még bennem
De van szabadító, féltő szereteted

Refrén:
Jöjj közel, tarts jelenlétedben
Áraszd rám szent kenetedet
Ahogy várlak, felkelek, mint sas madár
És szárnyalok Veled, a Te Szellemed vezet
A mennyhez közelebb

Nyisd meg értelmem, adj új látást nekem
Tudjam meg, hogy szeretsz, és bennem élsz
Uram taníts, vezess, jóságodra emlékeztess
Erős jobbod legyen minden nap velem


Mostanában ez a kedvenc dalom. Miért? :) Hát,mert ez az én imám, és ...mint egy madár, elindulok azon az úton amely nekem volt rendelve: repülés a magasban, az Úr jelenlétében :)
...mint egy sas, ...mint egy madár, akinek lehet szárnya törött a próbálkozásokban, vagy egyéb okok miatt kapott sérülést. De semmi nem számit már! Ő kéri tőlem, bízzak benne, és lépjek. Bízzak benne, és próbálkozzam meg megint kitárni a szárnyaim (és szívem), és repüljek! hisz Ő megigérte, hogy velem lesz. :) Jó az Úr hozzám!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése