Pages

hétfő, február 28

Néha

...jön hogy órákon át csak lazítsak, lazítsak... hm..órákat írtam? ja, inkább NAPOKAT!
Még mindig érzem a szesszió rossz hatását rajtam, az az 1hetes vakáció meg se érződött. De, nem hálátlankodom. Jó volt az is. Haza szaladtam egy keveset, oszt hamar vissza. És már a második félév második hetében vagyok.
Épp valaki kérdezte, hogy hányad éves vagyok. Mondom neki, hát olyan másfél :))Mert igazából a 3 év felénél vagyok...tehát másfél. jaj, de vicces vagyok.
Nemrég hallottam vmi iszonyúan szőrnyű hírt, hogy ahhoz, hogy 5-8ba taníts meg kell legyen a mesterid is. Ufff! Drága, hazám! Szent habakukk! STB!!! Hát, itt öregszem meg az iskolában! Ó, remélem, hogy mégse kell. Jó tanulni is, meg olvasni is, csak ne lenne ennyire fárasztóóóóó.

Megyek pihenni egy 10percet ...még nem járt le a nap az órákkal...pff.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése