Pages

csütörtök, február 10

Öröm, öröm!!!!

Tegnap lett volna az utolsó vizsgám. Már alig vártam a 3órát, mert tudtam 4kor boldogan fütyülhetek kifele menet a teremből, h végre VÉGE. Na, de mára lett halasztva...magamban: miééééért??? De nem sokat kommentáltam. Örültem, h csak egy napot tolódott.
És ma megértettem, hogy miért. Hogy teljes legyen az örömem! Dupla örömem volt.
Már a héten szépen formált engem az Úr. Úgy lassan, úgy csendesen. És ma reggel olyan boldogan keltem, olyan békességgel...olyan felszabadult szívet kaptam az Úrtól, hogy nem tudom azt elmondani!!! És csak mosolyogtam egész nap... :)
Imázom, h Isten tartsa meg, s nem engedem, hogy ellopja az ellenség!!!

DÍCSŐSÉG AZ ÚRNAK MINDENÉRT! Ő A SZABADÍTÓ, A HATALMAS ÚR, A MINDENHATÓ ATYA, AKI VÉGTELENÜL SZERETI GYERMEKEIT, MÉG ENGEM IS... :D

És hála az Úrnak az eddigi vizsga eredményeim is jók, rem a többi is oké lesz! Mindenért az Úré a dícsősééég!!!

1 megjegyzés: